Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Cyberpunk 2077 bez proceduralnej zawartości
Dzięki najnowszemu numerowi magazynu Edge, w którym znalazł się obszerny artykuł na temat Cyberpunka 2077, poznaliśmy trochę nowych informacji o powstającej produkcji studia CD Projekt RED. Wiemy, że w grze nie będzie tzw. proceduralnej (czyli generowanej losowo, jak było np. w przypadku wielu zadań w Skyrimie) zawartości – wszystko będzie pieczołowicie zaprojektowane i ręcznie wykonane. Zadania poboczne mają się skupiać na historiach, postaciach i tematach, które nie będą eksplorowane w głównym wątku, jednak twórcom bardzo zależy na tym, by nie odbiegały od niego pod względem jakości.

Co ciekawe, zadania rozpoczniemy nie tylko poprzez rozmowę z bohaterami niezależnymi. Odnajdywanie zawartości pobocznej przez graczy ma być wzorowane na tym, co znamy z… The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Poruszając się po Night City gracze będą znajdowali przedmioty będące częścią questów, a następnie otrzymają możliwość podążania za wątkiem powiązanym z daną rzeczą. Na początku gry otrzymamy również kilka zadań powiązanych z tłem naszego protagonisty (wybranym w czasie tworzenia postaci).

Deweloperzy podzielili się też paroma uwagami dotyczącymi świata Cyberpunka 2077, przedstawiając krótką charakterystykę niektórych dzielnic.

Pacifica jest bardzo niebezpiecznym terytorium. Znajdziesz tam ludzi, którzy są w zasadzie gangsterami. Tą dzielnicą rządzą Psychogangi. A więc jest tam więcej przemocy. Ale masz też te super bogate dzielnice, takie jak Heybrook – przy czym zmieniamy też animacje tak, by pasowały do danej dzielnicy – czytamy w wywiadzie.

Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine
Klemens
2018-09-18 16:52:13
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow